Nie ma czasu na rozmowę, nie jest zainteresowany, nie chce dać ci szansy, nie zdecyduje się na współpracę – klienci odmawiali, odmawiają i będą odmawiać. Dlaczego tak się dzieje, co w ten sposób chcą ci powiedzieć i co zrobić, aby odmowę przekuć na swój sukces?

Sprzedając i pracując z klientami nad efektywnością zespołów sprzedaży, obserwuję, że odmowa jest jedną z tych reakcji klienta, która bardzo onieśmiela, negatywnie wpływa na samoocenę, odbiera chęć podejmowania kolejnych kroków, zabiera energię, rodzi agresję. I oczywiście jedni łatwiej sobie z tą reakcją radzą, innym przychodzi to trudniej, ale wierzę, że warto tę konkretną reakcję klienta rozłożyć na czynniki pierwsze, aby w przyszłości w jeszcze bardziej konstruktywny sposób na nią odpowiedzieć.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.
