Z życia handlowca

Zanim zaczniesz chodzić w butach innej osoby, zdejmij własne

Monika Mucha   As Sprzedaży 10/2017 Tylko on-line

Badanie potrzeb klienta, czyli jeden z podstawowych etapów rozmowy sprzedażowej to must have większości szkoleń dla handlowców. W praktyce często jest przez sprzedawców pomijany lub przeprowadzany niewłaściwie, co skutkuje brakiem finalizacji sprzedaży i frustracją. Na przykładzie Magdy, która właśnie rozpoczęła pracę w mobilnej sieci sprzedaży, pokazujemy w jaki sposób skutecznie badać potrzeby klienta.

AS_09_40.jpg

Motywacja w beznadziejnej sytuacji

Iza Krejca-Pawski   As Sprzedaży 9/2017

Teoretycznie proces sprzedażowy od A do Z powinien przebiegać gładko, płynnie i bez problemów. Klient powinien zawsze otrzymać to, co obiecał mu handlowiec. Handlowiec powinien za swoją pracę otrzymać wysoką prowizję. Praca powinna być doskonale zorganizowana, aby każdy sprzedawca mógł zdążyć spokojnie zarówno z działaniami w terenie, jak i z uzupełnieniem raportów w CRM-ie. Rzeczywistość jednak bywa w wielu firmach zupełnie inna. Jak poradzić sobie z własnym nastawieniem, gdy pracuje się w niesprzyjającym środowisku?

AS_08_44.jpg

Wspomnienia sprzedawcy: lęk przed odmową

Tomasz Targosz   As Sprzedaży 8/2017

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Marka – doświadczonego sprzedawcy, który dzieli się technikami i patentami, które pomogły mu na różnych etapach kariery. Część 1: jak poradzić sobie z odmową i rezygnacją klienta, które, mimo wieloletniego doświadczenia handlowca, mogą stanowić dla niego taki sam problem, jak na początku kariery?

AS_05_44.jpg

Cicha sztuka sprzedażowego sukcesu

Joanna Gadaniec   As Sprzedaży 5/2016

Sprzedawcy wyspecjalizowali się w tym, aby podczas każdej rozmowy sypać korzyściami jak z rękawa. Często jednak nie osiągają zamierzonych rezultatów. Dlaczego? Bo tyle języków korzyści, ilu klientów. Na przykładzie Patryka, Key Account Managera w firmie doradczo-szkoleniowej, pokażemy jak słuchać, aby klienci sami sobie sprzedawali.

Archiwum