Z życia handlowca

Efektywny tydzień pracy

Iza Krejca-Pawski   As Sprzedaży 14/2018 Tylko on-line

Co trzeba zrobić, aby osiągać wysokie wyniki sprzedażowe? Kluczem wydają się właściwe nastawienie i wykorzystywanie technik sprzedaży. Tymczasem w rzeczywistości jeden obszar ma decydujący wpływ: zarządzanie czasem i organizacja sprzedażowego dnia. Na przykładzie specjalisty do spraw sprzedaży reklam pokażę, w jaki sposób zaplanować sobie czas pracy i jak uniknąć najczęstszych błędów.

Zanim zaczniesz chodzić w butach innej osoby, zdejmij własne

Monika Mucha   As Sprzedaży 10/2017 Tylko on-line

Badanie potrzeb klienta, czyli jeden z podstawowych etapów rozmowy sprzedażowej to must have większości szkoleń dla handlowców. W praktyce często jest przez sprzedawców pomijany lub przeprowadzany niewłaściwie, co skutkuje brakiem finalizacji sprzedaży i frustracją. Na przykładzie Magdy, która właśnie rozpoczęła pracę w mobilnej sieci sprzedaży, pokazujemy w jaki sposób skutecznie badać potrzeby klienta.

AS_09_40.jpg

Motywacja w beznadziejnej sytuacji

Iza Krejca-Pawski   As Sprzedaży 9/2017

Teoretycznie proces sprzedażowy od A do Z powinien przebiegać gładko, płynnie i bez problemów. Klient powinien zawsze otrzymać to, co obiecał mu handlowiec. Handlowiec powinien za swoją pracę otrzymać wysoką prowizję. Praca powinna być doskonale zorganizowana, aby każdy sprzedawca mógł zdążyć spokojnie zarówno z działaniami w terenie, jak i z uzupełnieniem raportów w CRM-ie. Rzeczywistość jednak bywa w wielu firmach zupełnie inna. Jak poradzić sobie z własnym nastawieniem, gdy pracuje się w niesprzyjającym środowisku?

Polecamy

Archiwum