Po długim dniu spędzonym w trasie, przy słuchawce, za ladą, zastanawiamy się nad rezultatami naszych działań sprzedażowych i wielu z nas dochodzi do wniosku, że coraz trudniej dotrzymać kroku klientom. Ich wymagania są coraz bardziej wyrafinowane, a dotychczasowe sposoby i metody postępowania coraz częściej zawodzą. Dlaczego tak się dzieje?
Jaki jest współczesny klient? Co go charakteryzuje? Co jest dla niego ważne? Czego oczekuje od sprzedawcy? Te pytania coraz częściej spędzają sen z powiek właścicielom firm, dyrektorom sprzedaży, ale także handlowcom, którzy mają za zadanie sprzedać wytwarzane przez te firmy produkty czy usługi. Jeśli do tej pory nie zadawałeś sobie tych pytań – niezależnie czy jesteś przedstawicielem handlowym na rynku B2B, czy doradcą klienta na rynku B2C – najwyższa pora to zrobić.
Pozostałe 95% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.