Po pierwsze: sprawna komunikacja z klientem

AS_44_44.jpg

Informacje o produktach pojawiające się w prasie, telewizji czy Internecie są często pobieżne, dlatego klienci będą zadawać coraz więcej pytań, a to oznacza, że będą potrzebowali zaufanych doradców. Jakie działania powinna podjąć firma, aby usprawnić relację na linii klient–handlowiec?

Oprócz zapewnienia jak najwyższej jakości produktu oraz sformułowania nowych rozwiązań dla indywidualnych problemów poszczególnych klientów, kluczowym zasobem powinna być platforma do komunikacji z klientem.

W ciągu ostatnich kilku lat wiele firm zainwestowało sporo środków w narzędzia, które mają pomagać w zdobywaniu klientów i komunikacji z nimi. Chociaż wzajemne oddziaływanie na siebie ludzi będzie jeszcze przez długi czas podstawą sprzedaży, to jednak będzie ona bardziej produktywna, jeżeli działania handlowców będą wspierane przez nowe technologie, które usprawnią procesy sprzedażowe.

Jednym z narzędzi, które pomaga usprawnić komunikację z klientem jest widget call-back, czyli system błyskawicznego oddzwaniania. Zainstalowany na stronie internetowej przynosi korzyści zarówno klientom, którzy wchodząc na stronę WWW mogą bezpośrednio skontaktować się z firmą, jak i organizacji, która w ten sposób pozyskuje kontakty do tych, którzy są zainteresowani jej ofertą, ale potrzebują dodatkowych informacji.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Drukuj

Zobacz również

Polecamy

Archiwum