Excel jako system CRM cz. I – sortowanie danych

Adam Kopeć   As Sprzedaży 11/2017
AS_11_42.jpg

Excel w małych i średnich firmach jest czasem wykorzystywany jako system CRM. Nie dziwi to, ponieważ pozwala łatwo zapisać informacje o klientach, transakcjach sprzedaży itp., a także uławia analizę tych danych, np.: pomaga w obliczeniu, ile przychodu uzyskała firma w poszczególnych miesiącach. Prezentujemy cykl artykułów, w których pokażemy, jak sprawnie poruszać się w Excelu, żeby stał się pomocą w codziennej pracy.

Zanim zaczniemy wykonywać bardziej skomplikowane analizy/obliczenia z pomocą Excela, musimy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu danych, żeby późniejsze analizy były łatwiejsze do wykonania.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Drukuj

Zobacz również

Archiwum