Prelekcja na konferencji branżowej to czas, który można wykorzystać na sprzedaż, ale paradoksalnie nie należy niczego… sprzedawać. Uczestnicy nie przyszli na zakupy, ale raczej po wiedzę i kontakty. W jaki sposób przygotowywać prelekcję, aby była ciekawa dla słuchaczy i przełożyła się na sprzedaż?
Poniedziałek, 8:30. Smartfon Artura zawibrował sygnałem oznaczającym bardzo ważną wiadomość. Artur zatrzymał samochód i przeczytał tekst:
Cześć. Jest ważny temat. Za dwa tygodnie bierzemy udział w konferencji Sprzedaż XXI wieku. Organizatorowi wycofał się prelegent i zaproponował, by nasza firma wzięła udział w prelekcji. Zgodziłam się. Chciałabym, żebyśmy wykorzystali to sprzedażowo. Zastanów się, jak to opracować. Za tydzień spotkamy się i przedstawisz swoje koncepcje. Pozdrawiam, Agnieszka.
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.