Opowiadając historię, możesz przekazać nie wprost wszystkie informacje o usłudze, filozofii firmy, certyfikatach, fazach projektu lub potencjalnego zamówienia, różnych dostępnych rozwiązaniach, profesjonalizmie obsługi, cenach, gwarancjach, produkcie, zasadach współpracy itd. Jak w praktyce wykorzystać storytelling w sprzedaży?
Zanim przeczytasz dalej, chcę cię najpierw zaprosić do krótkiej zabawy. Wyobraź sobie przez chwilę, że jesteś osobą, która musi podjąć decyzję o kontynuowaniu lub nie dalszych rozmów z jedną z dwóch firm szkoleniowych proponujących szkolenia sprzedażowe dla ciebie i twoich kolegów. Już? To teraz przeczytaj spokojnie poniższe dwa teksty. Na końcu oceń je proszę wg opisanych skal. Do dzieła!
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.