Proces sprzedaży rozpoczyna się na długo przed planowaną rozmową handlową i trwa nawet po jej zakończeniu. Zapewne każdy z etapów sprzedaży jest istotny z punktu widzenia handlowca, jednak który tak naprawdę decyduje o rzeczywistej satysfakcji klienta? Sprawdźmy to, posługując się narzędziem Insights Discovery™, opartym na preferencjach jungowskich.
W metodzie Insights® zakładamy, że jesteśmy niepowtarzalni, mamy swój styl działania, motywacje, ocze¬kiwania. Może ona stanowić bazę do budowy kompleksowych rozwiązań w zakresie rozwoju indywidualnego oraz kształtowania efektywnych relacji interpersonalnych. Profil Indywidualny, który powstaje w wyniku wypełnienia testu psychometrycznego tej metody, jest doskonałym wsparciem dla ludzi w pogłębianiu wiedzy na temat samych siebie, swo¬jego stylu działania i jego wpływu na relacje z innymi osobami w środowisku pracy. Jednocześnie Profil wskazuje kierunki rozwoju osobistego, pomagając zwiększyć efektywność działań, zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym.
Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu