Agnieszka sprzedaje usługi dla firm w jednej z instytucji finansowych w niewielkiej miejscowości pod Warszawą. W kwietniu br. miała awanturę z centralą. Nie dostała zgody na specjalne warunki cenowe. A zawsze dostawała! Cennik przewiduje od 0 do 4% marży od transakcji, a Agnieszka sprzedaje z marżą 5%! Czyli drożej niż przewiduje cennik, ale klienci się na to zgadzają. Jak to możliwe?
Poniżej przedstawiam 7 zasad, którymi kieruje się Agnieszka. Na pewno sprawdzą się również w twojej pracy.
Pozostałe 95% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.