Wiele osób uważa, że diagnoza potrzeb klienta B2B to prosta rzecz. Pracują w oparciu o schematy, które niestety nie przynoszą spodziewanych efektów. Winią za to otrzymywane „leady”, rynek, marketing, zbyt wysokie ceny. Rzadko własny warsztat.
Do spotkania z klientem biznesowym trzeba się inaczej przygotować niż choćby kilka lat temu. Nie mam pojęcia jak diagnozujesz potrzeby klienta B2B, jednak bez względu na to, jaką technikę stosujesz, powinieneś pamiętać o czterech rzeczach:
- prospecting,
- studium przypadku,
- 5 pytań „dlaczego?”,
- lista najlepszych pytań.
Pozostałe 95% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.