Gdyby istniała lista kontrolna działań, które mogą podnieść twój wynik sprzedaży o 10, 20, a nawet 30%, to czy chciałbyś z niej skorzystać? Gdyby istniał sposób, aby zdobyć zaufanie klientów do tego stopnia, że będą cię postrzegać jako eksperta w swojej dziedzinie, to czy chciałbyś go poznać? Prezentujemy zestaw działań, które pomogą ci zbudować trwałą relację z klientem.
Faktem w sprzedaży jest to, że ludzie nie kupują tak po prostu od ludzi, nawet tych, których lubią, kupują od osób, którym ufają. Zaufanie jest ważnym czynnikiem w budowaniu pozycji eksperckiej i doradczej w relacji z klientem. Jest tym, co odróżni cię od wielu innych sprzedawców, których klient będzie postrzegać jako jednych z wielu, którzy przychodzą, bo mają do zrealizowania konkretny cel sprzedażowy, nawet jeśli produkt czy rozwiązanie, które za nimi stoją, są odpowiedzią na jego potrzeby.
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.