Czy zawsze, oczekując na dokonanie płatności za produkt lub usługę, masz 100% pewności, że twoja decyzja zakupowa jest słuszna? Jak często pojawiają się wątpliwości oraz chęć wycofania, z jednej strony, i strach oraz przekonanie, że teraz już nie wypada odmówić, z drugiej strony? Co jako sprzedawca możesz zrobić, by te odczucia wyeliminować, wzmacniając przekonanie klienta co do słuszności zakupu?
Pamiętam jakby to było wczoraj, gdy wychodząc z salonu amerykańskiego producenta komputerów i telefonów zadzwoniłem do mojej ówczesnej partnerki i przeprowadziłem z nią taką oto rozmowę:
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu