Strategie sukcesu

SS_33_45.jpg

Kreowanie wartości produktu

Agnieszka Grostal   As Sprzedaży 13/2017 Tylko on-line

Czy niska cena zawsze jest kluczem do zwycięstwa? Dlaczego klienci decydują się na zakup droższego produktu, skoro mogą kupić inny o podobnych właściwościach w lepszej cenie? Obecnie czynnikiem decydującym o zakupie jest wartość dodana. Klient chce otrzymać coś więcej niż tylko produkt lub usługę i jest w stanie za to zapłacić.

SS_34_42.jpg

Komunikacja wartości produktu poprzez storytelling

Jacek Klimek   As Sprzedaży 13/2017 Tylko on-line

W świecie powszechnej komodytyzacji produktów coraz trudniej jest komunikować i kreować ich wartość i odróżnić naszą ofertę od oferty konkurencji. Okazuje się, że kreacja wartości produktu ma wiele wspólnego z poziomem relacji u klienta. Ta pozytywna korelacja wartości i relacji może być efektywnie budowana poprzez opowiadanie historii – storytelling.

AS_13_23.jpg

Fakty mówią, historie sprzedają

Maciej Sasin   As Sprzedaży 13/2017

Najlepsze historie pisze życie. Nie inaczej jest w sprzedaży. Sprzedażowe historie powinny pokazywać realne korzyści i prawdziwe przykłady, które pomogą klientowi dosłownie „poczuć” nasze rozwiązanie. Opowieści są jak magnes przyciągający uwagę słuchacza, pozwalający nie wprost, ale skutecznie trafić do jego umysłu.

AS_12_22.jpg

Jak sprzedawać pomimo wysokiej ceny

Krzysztof Ciuła   As Sprzedaży 12/2017

Agnieszka sprzedaje usługi dla firm w jednej z instytucji finansowych w niewielkiej miejscowości pod Warszawą. W kwietniu br. miała awanturę z centralą. Nie dostała zgody na specjalne warunki cenowe. A zawsze dostawała! Cennik przewiduje od 0 do 4% marży od transakcji, a Agnieszka sprzedaje z marżą 5%! Czyli drożej niż przewiduje cennik, ale klienci się na to zgadzają. Jak to możliwe?

AS_11_17.jpg

Trudny klient jako źródło informacji

Monika Mucha   As Sprzedaży 11/2017

Trudny klient to zmora wielu handlowców, która powoduje, że część woli zrezygnować z próby finalizacji sprzedaży niż podjąć wysiłek kontynuowania rozmów. Ten błąd waży podwójnie – poza utraconą okazją sprzedażową tracimy również możliwość uzyskania cennej informacji zwrotnej na temat oferty i standardu oferowanych usług czy produktów.

AS_10_18.jpg

Ekspert dla klienta

Gdyby istniała lista kontrolna działań, które mogą podnieść twój wynik sprzedaży o 10, 20, a nawet 30%, to czy chciałbyś z niej skorzystać? Gdyby istniał sposób, aby zdobyć zaufanie klientów do tego stopnia, że będą cię postrzegać jako eksperta w swojej dziedzinie, to czy chciałbyś go poznać? Prezentujemy zestaw działań, które pomogą ci zbudować trwałą relację z klientem.

AS_10_22.jpg

„A podpisałeś już umowę?” - 8 błędów, które nie pozwalają zamknąć sprzedaży

Jakub Sadowski   As Sprzedaży 10/2017

Kochasz swoją pracę, starasz się, wkładasz w nią ogromny wysiłek. Uwielbiasz rozmawiać z ludźmi, a twoi rozmówcy są zawsze pod wrażeniem tego, jak płynnie i profesjonalnie można prowadzić prezentację produktu. Zazwyczaj po rozmowie z klientem jesteś zadowolony. Czujesz, że świetnie ci poszło. Aż w końcu słyszysz pytanie szefa: „A masz już podpisaną umowę?”.

AS_09_15.jpg

Klient pilnie poszukiwany

Duża liczba zamówień potrafi uśpić czujność niejednego handlowca, co często wiąże się z wyparciem sprzedażowej pokory i zastąpieniem jej przekonaniem: „Mam tylu klientów, że o nic nie muszę się martwić”. A to oznacza początek sprzedażowego końca. Chyba że ma się świadomość tego, czym jest prospecting i dlaczego na stałe powinien zagościć w sprzedażowej praktyce.

Archiwum