Strategie sukcesu

AS_11_17.jpg

Trudny klient jako źródło informacji

Monika Mucha   As Sprzedaży 11/2017

Trudny klient to zmora wielu handlowców, która powoduje, że część woli zrezygnować z próby finalizacji sprzedaży niż podjąć wysiłek kontynuowania rozmów. Ten błąd waży podwójnie – poza utraconą okazją sprzedażową tracimy również możliwość uzyskania cennej informacji zwrotnej na temat oferty i standardu oferowanych usług czy produktów.

AS_10_18.jpg

Ekspert dla klienta

Gdyby istniała lista kontrolna działań, które mogą podnieść twój wynik sprzedaży o 10, 20, a nawet 30%, to czy chciałbyś z niej skorzystać? Gdyby istniał sposób, aby zdobyć zaufanie klientów do tego stopnia, że będą cię postrzegać jako eksperta w swojej dziedzinie, to czy chciałbyś go poznać? Prezentujemy zestaw działań, które pomogą ci zbudować trwałą relację z klientem.

AS_10_22.jpg

„A podpisałeś już umowę?” - 8 błędów, które nie pozwalają zamknąć sprzedaży

Jakub Sadowski   As Sprzedaży 10/2017

Kochasz swoją pracę, starasz się, wkładasz w nią ogromny wysiłek. Uwielbiasz rozmawiać z ludźmi, a twoi rozmówcy są zawsze pod wrażeniem tego, jak płynnie i profesjonalnie można prowadzić prezentację produktu. Zazwyczaj po rozmowie z klientem jesteś zadowolony. Czujesz, że świetnie ci poszło. Aż w końcu słyszysz pytanie szefa: „A masz już podpisaną umowę?”.

AS_09_15.jpg

Klient pilnie poszukiwany

Duża liczba zamówień potrafi uśpić czujność niejednego handlowca, co często wiąże się z wyparciem sprzedażowej pokory i zastąpieniem jej przekonaniem: „Mam tylu klientów, że o nic nie muszę się martwić”. A to oznacza początek sprzedażowego końca. Chyba że ma się świadomość tego, czym jest prospecting i dlaczego na stałe powinien zagościć w sprzedażowej praktyce.

AS_09_23.jpg

Handlowiec 3.0, czyli jak wejść na poziom liderski w sprzedaży

Anna Sarnacka-Smith   As Sprzedaży 9/2017

Chcąc sprzedać, musisz odpowiedzieć na potrzebę klienta. Aby odpowiedzieć na tę potrzebę, musisz ją poznać, a żeby to osiągnąć, musisz stosować odpowiednie techniki, mieć odpowiednią postawę do sprzedaży itd. Co zrobić, aby sprzedaż nie była procesem kolejnych kroków do wykonania, a była świadomym realizowaniem założonych celów?

System rekomendacji i poleceń

Szymon Lach   As Sprzedaży 8/2017 Tylko on-line

Jeszcze parę lat temu standardem było proszenie klientów o polecenia i rekomendacje, niezależnie od tego, jaki był wynik rozmowy handlowej. Standardem było również dzwonienie do potencjalnych klientów i powoływanie się na ich znajomych. Dziś takie rekomendacje nie mają już tak dużej skuteczności jak kiedyś. Jednocześnie uzyskanie dobrego polecenia wymaga więcej zaangażowania niż wcześniej.

Archiwum