Jak mówi stare powiedzenie: „nie wszystko złoto, co się świeci”. Tak samo jest z komplementowaniem klientów. Nie każde miłe słowo z ust sprzedawcy zostanie w ten sam sposób zinterpretowane. Finalnie może się okazać, że efekt jest odwrotny do zamierzonego.
Warto zwracać uwagę na to co mówimy i w jaki sposób, by mieć pewność, że nasz komplement zostanie prawidłowo odebrany. Poniżej lista 10 najczęściej popełnianych błędów przy komplementowaniu klientów.
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.