W dobie Internetu łatwo zapomnieć o najważniejszym i najprostszym aspekcie budowania relacji z klientem, czyli profesjonalnej obsłudze w bezpośrednim kontakcie z kupującym. Jakie działania sprzedawców klienci oceniają najwyżej? Jakie marki mogą się pochwalić najlepszą obsługą klienta? Możemy się tego dowiedzieć, analizując raport Daymakerindex 2016.
Co wpływa na satysfakcję klientów odwiedzających nasze sklepy? Jak w zakresie customer service pracuje konkurencja? Aby odpowiedzieć sobie na te pytania, sięgamy po różne narzędzia, prowadzimy m.in. badania NPS (Net Promotor Score) badające lojalność klientów czy różnego rodzaju badania satysfakcji. Tworząc standardy obsługi klienta, warto również sięgnąć po raport Daymakerindex.
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuŹródło: Szef Sprzedaży nr 28/2016