Coraz częściej słyszy się, że aby nadać tempa sprzedaży, trzeba zbudować dużą i silną sieć kontaktów – pozyskać ludzi, do których można zadzwonić i którzy mogą zadzwonić do nas, jeśli potrzebują rady, informacji, rekomendacji czy wprowadzenia do odpowiedniego środowiska. Jak więc budować kontakty, które stworzą kapitał społeczny, z którego będzie można czerpać zyski?
Znam pewnego sprzedawcę. Gdybyś go poznał, nie wiedząc czym się zajmuje, na pierwszy rzut oka na pewno nie powiedziałbyś, że pracuje w sprzedaży: spokojny, raczej introwertyczny, wręcz flegmatyczna osobowość. W firmie pracuje wiele lat i od samego początku zgarnia wszystkie nagrody za najlepsze wyniki sprzedażowe. Nawet w kryzysie, kiedy większość jego kolegów notowała gigantyczne spadki sprzedaży i realizowała targety na poziomie 30%, on odczuwał skutki, ale jego wyniki kształtowały się na poziomie 80%.
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.