Nadal można spotkać szkolenia, na których uczy się sprzedawców, że obiekcje klientów trzeba zwalczać i usuwać. Ukuto na to nawet oryginalne sformułowanie: „zbijanie obiekcji”. Dobrze działało ono 20 lat temu, ale dzisiaj, gdy każdy ma dostęp do informacji w każdym miejscu na świecie, o każdej porze – „zbijanie obiekcji” przestaje działać.
Powiązanie Marka Aureliusza, rzymskiego cesarza panującego w II wieku, ze współczesną sprzedażą może wydawać Ci się żartem. Jednak piszę poważnie – ta postać może pomóc Ci radzić sobie z wątpliwościami klientów.
Okres jego rządów przypadł na bardzo trudny okres istnienia imperium: nieustające wojny, klęski żywiołowe, głód, zarazy i plagi. Mimo tak niesprzyjających warunków Marek Aureliusz został po śmierci ubóstwiony – głównie z uwagi na głębokie poczucie służby państwu i obywatelom.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.