Kiedy sprzedawca robi wszystko, aby sprzedać, klient uczy się stosowanych wobec niego zabiegów. W konsekwencji rozszerza pole własnej aktywności i coraz świadomiej sięga do świata manipulacji. W jakie gry handlowe może cię wciągnąć i jak się przed nimi bronić?
To oczywiste, że sprzedawca nieustannie rozwija swoje umiejętności. Poznaje ofertę, grupę docelową i uczy się technik szeroko pojętej komunikacji. Zarówno tej w wymiarze werbalnym (nastawionej na wzrost siły przekonywania), jak i w obszarze tzw. wrażliwości społecznej (nastawionej na zdobywanie zaufania klienta). Możemy posłużyć się w tym miejscu metaforą tańca. Jak wiadomo – do tanga trzeba dwojga i nawet jeśli jedno z nich nie potrafi jeszcze tańczyć, przy odrobinie konsekwencji i umiejętnościach tego drugiego ostatecznie zacznie stawiać poprawne kroki. Co to oznacza dla nas? Dokładnie to samo.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.