As Sprzedaży 14/2018

AS_14.jpg

Kariera handlowca: gdzie jestem, dokąd zmierzam?

Czy wiesz, gdzie chcesz być za 5 czy 10 lat? Czy masz wizję swojej kariery zawodowej? Wiedza o tym, czego chcemy (lub nie chcemy), inwestowanie w rozwój siebie i swoich umiejętności daje poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad własnym życiem. Plan rozwoju zawodowego natomiast, to punkt odniesienia do podejmowanych działań, które powinny doprowadzić nas do wyznaczonego celu. O tym, jak przygotować taki plan, aby był ambitny, ale też motywował i był możliwy do realizacji pisze Zofia Jakubczyńska.

Polecam również artykuł Żanety Rachlewicz poświęcony dosprzedaży – jeśli tylko jest wykorzystywana umiejętnie, stanowi szybki sposób na zwiększenie efektywności podejmowanych działań sprzedażowych. Łatwiej przecież zaproponować obecnemu klientowi dodatkowy produkt, niż pozyskać zupełnie nowego, który nie zna nas i naszej firmy.

Zdrowie to dla każdego klienta delikatny temat, dlatego sprzedaż produktów i usług zdrowotnych jest szczególnie trudna i wymaga dużej delikatności w rozmowie. Kluczowe znaczenie ma tutaj zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. W jaki sposób rozmawiać z klientem o zdrowiu? Jakich sformułowań unikać? Jak być skutecznym w sprzedaży usług zdrowotnych? Na te pytania odpowiada Dorota Rachelska w artykule „Bądź jak lekarz, czyli jak rozmawiać z klientem o zdrowiu”.

„As Sprzedaży” jest obecny na rynku wydawniczym od ponad dwóch lat. Z tej okazji chcielibyśmy wam serdecznie podziękować za to, że jesteście z nami i zaprosić do kontaktu. Masz pomysł na temat? Miałeś do czynienia z trudną sytuacją sprzedażową? Poszukujesz narzędzia, które ułatwiłoby ci pracę? Napisz lub zadzwoń!

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Polecamy

Archiwum