As Sprzedaży 13/2017

AS_13.jpg

Techniki wywierania wpływu w sprzedaży

Techniki wywierania wpływu to ABC umiejętności sprzedażowych. Jednak – jak twierdzi prof. R. Cialdini – nawet najlepsze argumenty i najskuteczniejsze strategie perswazji nie zadziałają na naszą korzyść, jeśli odbiorca nie zrozumie komunikatu lub kryjących się za nim intencji, albo – co gorsza – jednego i drugiego. Jak skutecznie wpływać na klientów w zgodzie z etyką i dobrymi obyczajami? Zapraszam do lektury artykułu „Techniki wywierania wpływu w sprzedaży” Pawła Muzyczyszyna. Autor wskazuje w nim, czym się różni perswazja od manipulacji i podpowiada, w jaki sposób wpływać na klientów na różnych etapach procesu sprzedażowego. Z kolei o tym, w jaki sposób wywierać wpływ za pomocą odpowiednio skonstruowanych komunikatów w artykule „Język perswazji w praktyce” pisze Michał Lisiecki.

Czy zastanawialiście się, ile czasu poświęcacie na obsługę każdego klienta i jak to się ma do zysku, który on wam zapewnia? Warto regularnie przeprowadzać analizę portfela obsługiwanych klientów, chociażby po to, aby odpowiednio bilansować wysiłek włożony w budowanie relacji z klientem do wartości, którą generuje. O tym, w jaki sposób to zrobić, w tekście „Analiza ryzyka portfela obsługiwanych klientów” pisze Magdalena Kucharzewska.

I na koniec chciałabym Was zaprosić na jesienną edycję Zgrupowania Asów Sprzedaży. Podczas Zgrupowania będziecie mogli się spotkać ze znanymi z naszych łamów autorami, m.in. z Karolem Froniem, Moniką Muchą i Tomaszem Targoszem. Czekamy na Was w Warszawie 7 i 8 grudnia. Szczegóły w numerze i na stronie: www.zgrupowanie.explanator.pl.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Polecamy

Archiwum