As Sprzedaży 10/2017

AS_10.jpg

Współczesny klient, czyli KTO?

Współczesny klient jest mało lojalny, wymaga indywidualnego podejścia, a do komunikacji używa różnych kanałów. Wielu handlowców nie dostrzega tych zmian i działa według schematów, które coraz częściej zawodzą. Czego chce współczesny klient? W bieżącym numerze „Asa Sprzedaży” próbujemy stworzyć jego portret – Małgorzata Biarda w artykule „Współczesny klient, czyli KTO?” wskazuje najważniejsze cechy, oczekiwania i potrzeby klienta B2B i B2C.

Zrobiłeś wszystko jak należy: zidentyfikowałeś potrzeby klienta, zbudowałeś z nim dobre relacje, w ofercie uwzględniłeś wszystkie jego oczekiwania. Po jej prezentacji czujesz się świetnie. Rozmowa przebiegła sprawnie i w miłej atmosferze. Klient wydawał się zainteresowany. I nagle słyszysz: „To ja to jeszcze przemyślę i zadzwonię do pana”. Co poszło nie tak? Zamykanie sprzedaży to umiejętność, z którą wielu handlowców ma problem. Jakub Sadowski w tekście „A podpisałeś już umowę?” opisuje najczęściej popełniane błędy, które uniemożliwiają finalizację sprzedaży i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić.

Na koniec chciałabym Was zaprosić do udziału w Zgrupowaniu Asów Sprzedaży 2017. To szansa na spotkanie ze znanymi z naszych łamów autorami (i nie tylko), którzy podczas dwóch intensywnych dni będą się dzielić swoimi patentami sprzedażowymi: od zarządzania bazą klientów i badania potrzeb przez techniki finalizacji sprzedaży do negocjacji z grupą decyzyjną i radzenia sobie z obiekcjami. A na deser warsztaty: Storytelling – jak sprzedawać poprzez historie? Czekamy na was 11 i 12 maja w Warszawie. Szczegóły w numerze i na stronie: www.zgrupowanie.explanator.pl.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Akademia umiejętności

Polecamy

Archiwum