30 czerwca ukaże się pierwszy numer dwumiesięcznika „E-commerce & Digital Marketing”. Magazyn skierowany jest do tych wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą internetową.

Nowy magazyn o sprzedaży internetowej

Tematem głównym pierwszego wydania magazynu będzie sprzedaż transgraniczna. Czytelnicy otrzymają wskazówki, w jaki sposób oferować swoje produkty klientom zagranicznym, na co zwrócić uwagę przy planowaniu ekspansji na rynki UE, jakie prawo reguluje uprawnienia i obowiązki stron transakcji w sytuacji, gdy umowa zawierana jest między podmiotami pochodzącymi z różnych krajów. Ponadto w numerze pojawią się podpowiedzi, jak tworzyć opisy sprzedawanych produktów, jak komunikować klientom niedostępność towaru lub usługi, aby ich nie zniechęcić do zakupów, jak wyeliminować negatywne zjawiska związane z e-płatnościami, w jakich przypadkach sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie towaru podczas dostawy do klienta.

Integralną częścią magazynu jest serwis e-commerce-24.pl, w którym czytelnicy znajdą dodatkowe materiały, uzupełniające zagadnienia poruszane w magazynie, a także praktyczne narzędzia, np. wzór reklamacji do firmy kurierskiej, procedurę zabezpieczenia e-płatności, przykładową ścieżkę komunikacji z klientem w sytuacji, kiedy towar jest niedostępny w sklepie, schemat opisu produktu.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Prawne aspekty akcji promocyjnych

Prawne aspekty akcji promocyjnych
  • Jakie są najważniejsze formy akcji promocyjnych oraz cechy każdej z nich?
  • Która akcja promocyjna może być przeprowadzana w formie przyrzeczenia publicznego, a która w formie umowy?
  • Czym jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 42-43/2022

"Szefie, stresuje mnie moja praca..."

"Szefie, stresuje mnie moja praca..."
  • Których pięć kluczowych elementów, według badań Instytutu Gallupa, decyduje o zadowoleniu z życia i pracy?
  • Kiedy stres w pracy staje się groźny?
  • Czy i w jaki sposób szef powinien reagować, gdy pracownicy skarżą się na wysoki poziom stresu w pracy?
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.