„Magia sprzedaży. Techniki i ćwiczenia”

As Sprzedaży 12/2017 Tekst otwarty
AS_12_03_1.jpg

„Magia sprzedaży” to połączenie ogromnego doświadczenia autora z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacją i sprzedażą konsultacyjną.

W książce jest blisko trzydzieści ćwiczeń, dwa testy oraz mnóstwo anegdot, w większości zbieranych w polskich realiach biznesowych ostatniego dwudziestopięciolecia. Zarówno tych pozytywnych, które warto naśladować, jak i tych negatywnych, których należy unikać.

Autor uczy, jak sprzedawać etycznie, ale jednocześnie część miejsca w książce poświęca na otwarcie nam oczu i naukę samoobrony przed naciągaczami i oszustami.

Co najważniejsze – z książki naprawdę można się wiele nauczyć, i to niezależnie od tego, czy umawiasz przez telefon spotkania, czy też sprzedajesz skomplikowane projekty, wymagające poważnych inwestycji i zaangażowania sporych zasobów. Dodatkową wartość wnosi odrębna księga poświęcona ćwiczeniom i przypadkom negocjacyjnym.

Drukuj

Zobacz również

Polecamy

Archiwum