Trenerka i coach biznesu, ekspertka back office, call center, contact center. Właścicielka Strefy Wsparcia Rozwoju – projektu, który wspiera organizacje oraz poszczególne zespoły w przekraczaniu wyznaczonych im celów. Konsultantka kadry menedżerskiej w zakresie projektów budowania i transformacji struktur sprzedaży i back office.
Artykuły
- Od krakowskiego targu do pustego portfela – 5 technik, które sprawdzą się w negocjacjach handlowych nr 1/2015
- A może frytki do tego? Tylko on-line nr 5/2016
- Zarządzanie czasem w sprzedaży nr 6/2016
- Nie ma sprzedaży bez celu nr 7/2016
- Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje Tylko on-line nr 9/2017
- Współczesny klient, czyli KTO? nr 10/2017
- Zarządzanie relacjami w sprzedaży B2B nr 12/2017
- Psychologiczne podstawy wywierania pozytywnego wrażenia Tylko on-line nr 14/2018
- Klient premium, produkt premium nr 17/2018
- Savoir-vivre w sprzedaży: „Chciałbym Panu przedstawić...” nr 18/2018
- Savoir-vivre w sprzedaży: "Przesyłam ofertę w załączniku" nr 21/2019
- Jak się uczyć, żeby się nauczyć? nr 23/2019
- Savoir-vivre w sprzedaży: "Proszę przyjąć ten skromny podarunek!" nr 26/2020
- Szklanka do połowy pełna czy pusta? Tylko on-line nr 27/2020
- Savoir-vivre w sprzedaży: "A zna Pan ten dowcip?" nr 29/2020
- Indywidualne podejście do klienta, czyli...? nr 32/2021
Toolbox
-
Technika POPO
nr 32/2021Skrypty rozmów i scenariusze -
Cel pierwszego kontaktu z klientem – checklista
nr 31/2020Skrypty rozmów i scenariusze -
Wzory e-maili biznesowych ze wskazaniem błędów wynikających z nieznajomości zasad savoire-vivre
nr 21/2019Oferty i prezentacje -
Checklista: Powitanie i wymiana wizytówek
nr 18/2018Doskonalenie zawodowe -
Portret współczesnego klienta biznesowego
nr 18/2018Skrypty rozmów i scenariusze -
Przygotowanie do spotkania z klientem premium
nr 17/2018Skrypty rozmów i scenariusze -
Technika POPO
nr 9/2017Skrypty rozmów i scenariusze -
Zarządzanie czasem w sprzedaży
nr 6/2016Formularze -
Wykorzystanie techniki cross-sellingu
nr 5/2016Skrypty rozmów i scenariusze -
Przygotowanie do negocjacji handlowych
nr 1/2015Formularze