Schemat rozmowy handlowej

Paweł Skorupa   As Sprzedaży 4/2016
AS_04_33.jpg

Pomimo tego, że żyjemy w świecie cyfrowym – co  znacznie ułatwia nam życie – to jednak trudno jest zbudować relację biznesową jedynie poprzez maila czy portal internetowy. Jakich błędów należy unikać, aby, poza samym spotykaniem się, jeszcze sprzedawać?

W cyklu artykułów zaprezentuję wam praktyczne narzędzia – pigułki wiedzy, których nie da się przedawkować. Każda pigułka dotyczy innego elementu procesu sprzedaży, zawiera kolejne kroki postępowania, ale też określa cele poszczególnych działań i dobre praktyki z danego zagadnienia.

Pielęgnowanie bezpośredniej relacji z klientem jest najważniejszym elementem budowania lojalności i trwałej współpracy. Jak postępować, by poza samym spotykaniem się jeszcze sprzedawać?

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Załączniki do artykułu
Drukuj

Zobacz również

Archiwum